Szukamy specjalisty ds. fundraisingu
Masz doświadczenie w pozyskiwaniu środków finansowych na realizację projektów, zapał do pracy i głowę pełną pomysłów? Być może czekamy właśnie na Ciebie!
Fundacja Rosa z siedzibą we Wrocławiu poszukuje do swojego zespołu specjalisty ds. fundraisingu. Sprawdź, czy spełniasz nasze wymagania, wyślij CV i czekaj na telefon! Pomóż w rozwoju naszej organizacji!
Zakres obowiązków:- rozwój i wdrażanie strategii fundraisingowej organizacji;
- pozyskiwanie nowych partnerów finansowych, w tym: samodzielne, aktywne pozyskiwanie nowych partnerów; dostosowywanie i przygotowywanie propozycji współpracy dopasowanych do potrzeb organizacji i specyfiki potencjalnych partnerów, prowadzenie negocjacji i nawiązywanie współpracy, realizacja zobowiązań wynikłych z podpisanych umów;
- budowanie trwałych relacji z pozyskanymi partnerami, wysoka jakość obsługi nakierowana na utrzymanie i rozwój współpracy (zarówno z darczyńcami indywidualnymi, jak i partnerami instytucjonalnymi);
- pozyskiwanie darczyńców indywidualnych i budowanie z nimi komunikacji nakierowanej na regularne zaangażowanie;
- zarządzanie współpracą z darczyńcami i partnerami instytucjonalnymi, aktywny udział w przygotowywaniu dokumentacji (w tym: umów, raportów, analiz, sprawozdań, newsletterów czy innych materiałów komunikacyjnych);
- reprezentowanie organizacji na zewnątrz na spotkaniach, konferencjach, wydarzeniach branżowych (sektor biznesu i administracji publicznej) celem pozyskiwania nowych kontaktów, szans finansowania oraz budowania pozytywnego wizerunku organizacji;
- opracowywanie wniosków o dofinansowanie pozyskiwane z różnych źródeł oraz monitorowanie wykorzystania pozyskanych dotacji;
- współpraca z działem księgowym w sprawie rozliczania przyznanych dotacji;
- aktywny udział w realizacji procedur z zakresu zamówień publicznych w ramach wykorzystania pozyskanych środków.
- wykształcenie wyższe;
- minimum 2-letnie doświadczenie w fundraisingu lub sprzedaży/marketingu w sektorze biznesowym;
- doświadczenie potwierdzające umiejętności managerskie w zarządzaniu projektem (ze szczególnym uwzględnieniem projektów marketingowych) oraz w zarządzaniu ludźmi;
- doświadczenie we współpracy z partnerami biznesowymi (sektor B2B) - pozyskiwanie klientów, negocjacje, obsługa i utrzymanie klienta, rozwijanie współpracy);
- podstawy marketingu, zarządzania sprzedażą, pozyskiwania i obsługi klienta na różnych rynkach;
- znajomość Excela, możliwości prezentacji danych;
- kultura osobista, umiejętność budowania trwałych relacji, pewność siebie;
- nastawienie na cel, konsekwencja w działaniach;
- pomysłowość (w docieraniu do nowych partnerów i w sprzedaży);
- wysokie umiejętności prezentacyjne i negocjacji;
- umiejętność pracy pod presją czasu;
- umiejętność sprawnego pisania i redagowania tekstów (w tym marketingowych);
- umiejętność stosowania i interpretowania obowiązujących przepisów regulujących procedury postępowania przy pozyskiwaniu środków na działalność organizacji pozarządowej;
- analityczne myślenie – w ocenie sytuacji, analizie danych;
- dojrzałość emocjonalna;
- otwartość na zmiany, umiejętność rozwiązywania sytuacji konfliktowych;
- identyfikacja z misją i wartościami Fundacji;
- chęć uczenia się i ciągłego rozwoju.
- wiedza dotycząca fundraisingu i etykiety biznesowej;
- wysoka motywacja do pracy na rzecz organizacji;
- kreatywność, inicjatywa, przedsiębiorczość.
- obsługa komputera;
- dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
- prawo jazdy kat. B.
Praca na pełen etat.
Prosimy o nadsyłanie dokumentów aplikacyjnych (CV ze zdjęciem, certyfikaty i zaświadczenia potwierdzające zdobyte umiejętności) na adres e-mail: agnieszka@fundacjarosa.pl.
W dokumentach należy zawrzeć klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach rekrutacji zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 o ochronie danych osobowych Dz. U. Nr 133 poz. 883.