Szukamy specjalisty ds. fundraisingu

Szukamy specjalisty ds. fundraisingu

Masz doświadczenie w pozyskiwaniu środków finansowych na realizację projektów, zapał do pracy i głowę pełną pomysłów? Być może czekamy właśnie na Ciebie!

Fundacja Rosa z siedzibą we Wrocławiu poszukuje do swojego zespołu specjalisty ds. fundraisingu. Sprawdź, czy spełniasz nasze wymagania, wyślij CV i czekaj na telefon! Pomóż w rozwoju naszej organizacji!

Zakres obowiązków:
  • rozwój i wdrażanie strategii fundraisingowej organizacji;
  • pozyskiwanie nowych partnerów finansowych, w tym: samodzielne, aktywne pozyskiwanie nowych partnerów; dostosowywanie i przygotowywanie  propozycji współpracy dopasowanych do potrzeb organizacji i specyfiki potencjalnych partnerów, prowadzenie negocjacji i nawiązywanie współpracy, realizacja zobowiązań wynikłych z podpisanych umów;
  • budowanie trwałych relacji z pozyskanymi partnerami, wysoka jakość obsługi nakierowana na utrzymanie i rozwój  współpracy (zarówno z darczyńcami indywidualnymi, jak i partnerami instytucjonalnymi);
  • pozyskiwanie  darczyńców indywidualnych i budowanie z nimi komunikacji nakierowanej na regularne zaangażowanie;
  • zarządzanie współpracą z darczyńcami i partnerami instytucjonalnymi, aktywny udział w przygotowywaniu dokumentacji  (w tym: umów, raportów, analiz, sprawozdań, newsletterów czy innych materiałów komunikacyjnych);
  • reprezentowanie organizacji na zewnątrz na spotkaniach, konferencjach, wydarzeniach branżowych (sektor biznesu i administracji publicznej) celem pozyskiwania nowych kontaktów, szans finansowania oraz budowania pozytywnego wizerunku organizacji;
  • opracowywanie wniosków o dofinansowanie pozyskiwane z różnych źródeł oraz monitorowanie wykorzystania pozyskanych dotacji;
  • współpraca z działem księgowym w sprawie rozliczania przyznanych dotacji;
  • aktywny udział w realizacji procedur z zakresu zamówień publicznych w ramach wykorzystania pozyskanych środków.
Wymagania:
  • wykształcenie wyższe;
  • minimum 2-letnie doświadczenie w fundraisingu lub sprzedaży/marketingu w sektorze biznesowym;
  • doświadczenie potwierdzające umiejętności managerskie w zarządzaniu projektem (ze szczególnym uwzględnieniem projektów marketingowych) oraz w zarządzaniu ludźmi;
  • doświadczenie we współpracy z partnerami biznesowymi (sektor B2B) - pozyskiwanie klientów, negocjacje, obsługa i utrzymanie klienta, rozwijanie współpracy);
  • podstawy marketingu, zarządzania sprzedażą, pozyskiwania i obsługi klienta na różnych rynkach;
  • znajomość Excela, możliwości prezentacji danych;
  • kultura osobista, umiejętność budowania trwałych relacji, pewność siebie;
  • nastawienie na cel, konsekwencja w działaniach;
  • pomysłowość (w docieraniu do nowych partnerów i w sprzedaży);
  • wysokie umiejętności prezentacyjne i negocjacji;
  • umiejętność pracy pod presją czasu;
  • umiejętność sprawnego pisania i redagowania tekstów (w tym  marketingowych);
  • umiejętność stosowania i interpretowania obowiązujących przepisów regulujących procedury postępowania przy pozyskiwaniu środków na działalność organizacji pozarządowej;
  • analityczne myślenie –  w ocenie sytuacji, analizie danych;
  • dojrzałość emocjonalna;
  • otwartość na zmiany, umiejętność rozwiązywania sytuacji konfliktowych;
  • identyfikacja z misją i wartościami Fundacji;
  • chęć uczenia się i ciągłego rozwoju.
Mile widziane:
  • wiedza dotycząca fundraisingu i etykiety biznesowej;
  • wysoka motywacja do pracy na rzecz organizacji;
  • kreatywność, inicjatywa, przedsiębiorczość.
Szczególne umiejętności:
  • obsługa komputera;
  • dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
  • prawo jazdy kat. B.
 

Praca na pełen etat.

Prosimy o nadsyłanie dokumentów aplikacyjnych (CV ze zdjęciem, certyfikaty i zaświadczenia potwierdzające zdobyte umiejętności) na adres e-mail: agnieszka@fundacjarosa.pl.

W dokumentach należy zawrzeć klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach rekrutacji zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 o ochronie danych osobowych Dz. U. Nr 133 poz. 883.